Serdeczne podziękowania

Dla Agnieszki z Salonu Nowojorskiego. Już jakiś czas temu zwróciła mi uwagę, że blog mia:ny jest bardzo nieczytelny… Oczywiście, nie uwierzyłem jej;) Aż do dziś – kiedy sam miałem trudności z dowiedzeniem się, o co tak naprawdę chodzi autorowi bloga ubranego w Chaotic Soul;)

Więc od dziś – na biało i bardzo czytelnie. Jeszcze przez chwilę zastanawiałem się, czy nie zdecydować się na Garland (której jestem fanem, ale to dzięki wersji dla systemu Drupal, którego postanowiłem się nauczyć, m.in. na potrzeby serwisu karty telefoniczne), ale Garlandowi w wykonaniu dla WordPress’a brakuje czegoś… lekkości, polotu.

OK – w bazie mamy ok. 50 tysięcy zdjęć. Uda się pewnie jedno wybrać na czołówkę tego bloga. Ale to może innym razem.

pozdrawiam wszystkich świątecznie,

marek R

Skomentuj

