Ja znów o pogodzie w Nowym Jorku

Ja znów o pogodzie. Ten temat powraca, mnie więcej o tej samej porze – koniec lipca lub początek sierpnia. W Nowym Jorku  robi się ciepło, aż za ciepło i ludzie zaczynają marudzić o wyjazdach w Nowego Jorku.

Czy wspominałem już o swojej najnowszej publikacji w magazynie Podróże? Chyba tak. Ale powinienem przypomieć jeszcze o drobnym artykule o basenach w NY. To PR w zasadzie – więcej informacji oraz mapka (nad którą się sporo napracowałem, ale to było dawno temu, teraz już lepsze potrafię robić mapki Nowego Yorku. Główny tekst – z dojazdami, adresami, opisami i wyżej wspominanymi mapkami – jest na mia:stronie Baseny w Nowym Jorku.

Skomentuj

