moje artykuły

Poniżej będzie lista wszystkich (mam nadzieję) artykułów (PR-owych), które są w internecie.
Przykładowy kod linku:
po pierwsze (bo chyba od końca będę robił) to Nowy Jork – telewizja, b. krótki tekst o stacjach telewizyjnych w Nowym Jorku

b. też lubię stronę precli, od niej chyba zacząłem i mam na niej kilka tekstów. postaram się wymienić je wszystkie

Nowy Jork – pogoda

Nowy Jork – pogoda: oporach roku, kiedy zimno, kiedy ciepło, kiedy wiatr itd. Tak przy okazji: najlepsza kurtka turystyczna – jeszcze w Polsce kupiona (wlaśnie na przenikliwe, zimne wiatry w Nowym Jorku)

Seks w wielkim mieście

Seks w wielkim mieście – z tym było śmiesznie: pisząc tego precelka nawet sobie nie zdawałem sprawy, że dosłownie milę od domu – zaczęli kręcić (wreszcie) zdjęcia do pełnometrażowego filmu Seks w wielkim mieście… numer niezły, naprawdę. Tak przy okazji:wycieczkę śladami bohaterek serialu Seks w wielkim mieście opisujemy na stronie mia:ny

Skomentuj

